Jednoduché a praktické rady pro hubnutí

Rady, prověřené praxí, lékaři, i lidovou moudrostí generací našich předků. Žádné nesmyslné "moderní diety a zaručeně kouzelné přípravky". Srozumitelné "vychytávky", jednoduché, praktické a fungující. A nedáte za ně ani korunu.

Proč je špatné rozhodnutí "začít držet dietu"?

     Pokaždé, když začneme držet redukční dietu, je jedno zda od známé herečky, nebo z naprosto spolehlivého tajného zdroje (obvykle diskuzní skupiny na Facebooku), převede náš organismus svoji látkovou přeměnu na úsporný režim a začne se chovat tak, jako kdybychom se měsíc neměli dostat k žádné potravě.  Jinými slovy se snaží i z toho mála "vyždímat", co se jen dá a ještě z toho uložit zásoby v podobě tuku, kdyby opravdu měl přijít dlouhý hlad. Pokud takové výkyvy - tedy redukční diety - opakujeme, ztrácíme během držení diety jak trochu tuku, tak i svalovou hmotu, pak ale nabíráme zpět především tuk. Lékařské výzkumy dokazují, že znovu a znovu opakované odtučňovací kůry poškozují lidské zdraví mnohem více, než nadváha, jako taková!!!


Fitness and Slimming Salad in Bread - Home Cooking - fitness a hubnoucí salát (těstoviny, vejce, zelenina, bílý jogurt, polníček...) v domácím podmáslovém chlebu - nebo na ledovém salátu. Odebírejte náš kanál a sledujte naše videa : https://goo.gl/4mSSui 

Jak k hubnutí přistoupit?

     Nejprve přijměte, jací právě teď doopravdy jste. Jak vypadáte, jak se cítíte, kolik vážíte, jakou velikost oblečení nosíte. Teď je poslení den starého života - přichází první den nového života, ve kterém už bude jen lépe, protože cokoli shodíte, každý zmizelý centimetr v pase, každý nový pohled do zrcadla je vaší pozitivní motivací pro další dny. Není kam spěchat, od teď je už celý život jen Váš. Shoďte jedno, dvě, tři kila a udržte si úbytek. Popotáhněte si opasek u kalhot o jednu dírku a mějte z toho radost, den ode dne vám bude lépe.

     Vše je o jídle, protože jsme to co jíme .... a jíme proto, abychom žili, nežijeme proto, abychom jedli! Nejprve - zahoďte veškeré články z časopisů o "zaručeně fungujících zázračných dietách". Ani jedna nefunguje, jinak by na světě byli všichni štíhlí. A zapomeňte na to, že je známkou dobré vychování jíst tehdy, kdy jí ostatní - jezte tehdy, kdy cítíte hlad. Nejezte jen z pouhé chuti na něco, co je dobré, jezte proto, že to tělo potřebuje a jezte to, o co si vaše tělo říká.  Jezte vícekrát denně a nenakládejte si přeplněné talíře jídla! Zrušte špatné jídlo z FastFoodu a z pouličních stánků. Začnete hubnout sami od sebe, aniž byste si zatěžovali hlavu a peněženku superdrahými nesmysly.


Ještě jednou - nepřejídejte se!

     Netrapte se až tolik tím, co jíte (samozřejmě jezte pestře a zdravě), ale rozdělte se jídlo během dne na menší porce přibližně na každé čtyři hodiny. Vaše trávicí ústrojí nebude přetížené, bude pracovat správně, živiny se lépe zužitkují, nebudou vás ovládat "záchvaty mlsnosti" a přejídání. Nekoukejte se na hodiny, každý má svůj rytmus stejně nastavený trochu jinak, ale jezte těsně předtím, než pocítíte hlad, protože tak včas zabráníte hlbokému poklesu hladiny krevního cukru a nebudete se přejídat. Začnete tak hubnout přirozeně, sami.

     Zkuste jíst menší porce, část příloh, nebo masa zaměnit za zeleninu, méně mastit, solit a neprojítejte se až k pocitu úplně "nacpaného" žaludku, jezde do polosyta - po jídle vypijte hrnek horkého čaje, který vás dosytí a pomůže s rozpouštěním tuků.


Zajímavá a doporučená originální videa z produkce NET-TV Mozaika EU: